Archiv - FAQ

Titulní strana > Archiv - FAQ


12.11.2020 Na základě doporučení vlády čerpání dovolené

Vážení zákazníci,

chtěli bychom Vám oznámit celofiremní čerpání dovolené dne 16.11.2020.

Vaše požadavky budeme opět rádi řešit od 18.11.2020.

Děkujeme za pochopení.

Tým pracovníků ASI Mohelnice.


15.05.2020 SPAM v datových schránkách

 Datové schránky jsou pod náporem spamu...

https://www.lupa.cz/clanky/do-datovych-schranek-dorazil-spam-naposledy-se-resil-v-roce-2012/

 

Přichází zprávy s podezřelým chováním tvářící se jako důležité. Davejte proto pozor než zprávu otevřete!


16.03.2020 DŮLEŽITÉ SDĚLENÍ PRO ZÁKAZNÍKY

 Vážení zákazníci, v důsledku preventivních opatření a ochrany zaměstnanců i zákazníků proti koronaviru je naše firma do odvolání převedena na fungování pomocí home office/vzdálené správy.  Zrušeny jsou veškeré semináře, školení, osobní návštěvy, osobní servisní zásahy. Náhradní termíny budou konzultovány po odvolání epidemiologické výstrahy.

Služby jsou i nadále poskytovány formou vzdálené podpory na kterou jste již zvyklí a to v době od 7,30-15,30.

požadavek na poskytnutí služby můžete předat:

1. Tel: 583 430 311 v době od 7,30 do 15,30 v pracovní dny

2. Emailem na adresu:  zdenek.kindl@asi.cz

3. Kontaktem na mobilní telefony 

4. Zadáním požadavku na VIP podporu na www.asi.cz odkaz podpora

Děkujeme za pochopení váš tým pracovníků ASI informační technologie s.r.o.

Ing. Zdeněk Kindl


14.02.2020 Plánovaný výpadek služby vzdáleného pečetění

Vážená paní,Vážený pane,

dovolujeme si Vás informovat, že v sobotu 7. března v době od 10:30 do 12:30 nebude po dobu cca 10 minut dostupná služba vzdáleného pečetění I.CA RemoteSeal. Důvodem je instalace opravných patchů.

Děkujeme za pochopení.


20.12.2019 Krásné vánoční svátky

 Vážení zákazníci,

přejeme Vám krásné prožití Vánočních svátků a vše nejlepší do nového roku 2020.

Součastně bychom Vám chtěli oznámit čerpání dovolené od 23.12. 2019 do 05.01.2020.

Vaše požadavky budeme opět rádi řešit od 06.01.2020.

Děkujeme za pochopení.

Tým pracovníků ASI Mohelnice.


17.10.2019 Czech POINT plánovaná odstávka

Czech POINT čeká plánovaná odstávka, během které nepůjdou služby na pobočkách a skrze CzechPOINT@home. Výpisy nepůjdou vyřizovat ani přes Portál veřejné správy. Odstavení proběhne od 25. října od 20:00 hodin do 29. října 6:00 hodin.

více na: https://www.lupa.cz/aktuality/czech-point-bude-mit-nekolik-dni-odstavku-nepujdou-zadne-jeho-sluzby/


24.06.2019 Výpadek Základních registrů

Dne 24.06.2019 je hlášený výpadek základních registrů

viz odkaz aktuální dostupnosti: http://www.czechpoint.cz/public/statistiky-a-informace/aktualni-dostupnost-sluzeb/ 


15.02.2019 ODSTÁVKA ISZR 23.2.-24.2.2019

 

V termínu 23. 2. 2019 od 14:00 do 24. 2. 2019 do 20:00 bude provedena plánovaná odstávka systému základních registrů v rizikové skupině kategorie „C“ . V uvedeném termínu nebudou dostupné základní registry, tudíž nebude možné využívat ani služeb elektronické identifikace prostřednictvím národního bodu pro identifikaci a autentizaci (NIA). 

 

Toto omezení dostupnosti služeb Základních registrů, bude mít dopad na funkčnost Informačního systému evidence přestupků (ISEP).

Více informací na:

http://www.szrcr.cz/planovana-omezeni-provozu 

http://portal.justice.cz/justice2/Soud/soud.aspx?o=203&j=213&k=6760&d=360420

 

 


11.01.2019 Povýšení databází

Dnes a zítra, tedy ve dnech 12. a 13.1.2019 budou povyšovány databáze TC Šumperk, z tohoto důvodu nemusí být všechny služby dostupné.

Pokud dojde k dřívějšímu obnovení služeb, budete o tomto touto cestou informováni.

Děkujeme za pochopení.


04.01.2019 Chyba na straně ISZR

Základní registry chybně vrací soubor změn RUIAN (http://vdp.cuzk.cz/vymenny_format/soucasna/20190102_ST_ZZSZ.xml.zip) a to ve službe E39 - ruianSouboryZmen.

Tento soubor na server ISZR neexistuje a aktualizace RUIANu pomocí automatických aktulaizací ZUDu se zastaví, vždy se opakuje pokus následující den.
 
 
V případě, že se Vám chyba objeví prosíme o hlášení na D ISZR (http://www.szrcr.cz/vyvojari/pristup-do-service-desk-managera).


18.09.2018 UPOZORNĚNÍ

 

Dnem 19.09.2018 končí přechodné období na používání elektronického kvalifikovaného podpisu bez kvalifikovaného zařízení s patřičnou certifikací.

 


03.09.2018 Přechod ISDS na rozhraní TLS 1.2

Dne 31.8.2018 byla oficiálně ukončena podpora starých zabezpečovacích rozhraní napojení externích systémů (např. GINIS - spisová služba) na informační systém datových zpráv. Bez nastavení spisové služby, aby používala toto nové rozhraní, například nebude možné nadále přijímat/odesílat datové zprávy nebo ověřovat v systému základních registrů!

Ke kontrole a opravě nastavení GINISu byla na všechny naše zákazníky 17.8. odeslána nabídka. Vzhledem ke strohosti - nebylo možné předem odhadnout kdo všechno bude touto změnou takto zásadně zasažen - si tímto způsobem dovolujeme přidat několik relevantních informací:

  1. V návaznosti na audit parametrů zabezpečeného připojení k datovým schránkám a  základním registrům bude v případě nesouladu tato skutečnost neprodleně opravena.
  2. eSSL dle NSESS (elektronická spisová služba dle národního standardu elektronické spisové služby) - 4.7. vešla v platnost poslední verze. V návaznosti na změny tohoto dokumentu vznikly v GINISu nové parametry a nastavení, nové metodické pokyny a nové pracovní postupy.
  3. GDPR nastavení pod tuto nabídku spadlo automaticky - nabízíme kontrolu všech parametrů, a tak budeme kontrolovat i nastavení k GDPR.
  4. Součástí doporučení k rozvoji spisové služby obsahuje i prozatím zřídka implementované funkce systému, jako jsou například typové spisy, které jsou přizpůsobeny k dlouhodobému zpracovávání - například spisy obsahující zápisy z jednání orgánů.

 

Za případně vzniklá nedorozumění se Vám omlouváme. Pokud by i u Vás vznikly potíže s napojením na informační systém datových schránek, ozvěte se nám na čísle 583 430 311 a my Vám budeme nápomocni.


 


16.07.2018 omezení dostupnosti služeb Základních registrů 22.7.2018

Dobrý den,

dovolujeme si Vás informovat, že v termínu 22. 7. 2018 od 8:00 do 14:00 bude provedena odstávka systému základních registrů v rizikové skupině kategorie „C“. V uvedeném termínu nebudou  dostupné  základní registry, tudíž nebude možné využívat ani služeb elektronické identifikace prostřednictvím národního bodu pro identifikaci a autentizaci (NIA).

Toto omezení dostupnosti služeb Základních registrů, bude mít dopad na funkčnost Informačního systému evidence přestupků (ISEP).

https://portal.justice.cz/Justice2/Soud/soud.aspx?o=203&j=213&k=6760&d=360420

Více informací na: Kategorie rizikových činností.pdf

 


26.06.2018 Čerpání celofiremní dovolené ASI Mohelnice

Z provozních důvodů proběhně v termínu od 02.07.2018 do 04. 07. 2018 celofiremní dovolená ASI Mohelnice.

 

V neodkladných případech volejte 602 564 365 nebo 602 564 366, jinak můžete využít náš portál pro zadání úkolů, kterým se budeme věnovat 09. 07. 2018.

 

Děkujeme za pochopení.


12.06.2018 Víkendová nedostupnost služeb

Ve dnech 16. a 17.6.2018 bude povyšována databáze TC Šumperk, z tohoto důvodu nemusí být všechny služby dostupné.

Děkujeme za pochopení.


11.04.2018 ISZR - omezená funkčnost

Dle informací  ze stránek SZR : http://www.szrcr.cz/informacni-system-zakladnich-registru

 „V současné době je omezena dostupnost základních registrů. Na odstranění chyby se pracuje. Za případné problémy se omlouváme



27.02.2018 Technologické centrum Šumperk

Technologické centrum je opět funkční. V případě, že budete mít potíže se přihlásit nebo se vyskytne nějaká chyba volejte prosím na tel. číslo technické podpory 583 430 311 v době od 7,30 do 15,30 hod .


23.02.2018 Odstávka Technologického centra Šumperk

 Z důvodu povyšování databází na 3.80 verzi budou moduly na technologickém centru Šumperk nedostupné. Po zprovoznění Vás budeme informovat.


22.12.2017 Odstávka ISDS ve dnech 29.12.2017-2.1.2018

 

Vážení uživatelé datových schránek,

dovolujeme si Vás upozornit na mimořádnou vícedenní výluku informačního systému datových schránek (ISDS), která proběhne v termínu 29. 12. 2017, 16:00 hod. – 2. 1. 2018, 16:00 hod. Po tuto dobu nebude možné se do Vaší datové schránky přihlásit, resp. přijímat ani odesílat žádné datové zprávy. Výluka je nezbytná pro obnovu technologické infrastruktury a související migraci dat. Za případné komplikace spojené s dočasným a mimořádným omezením provozu datových schránek se tímto omlouváme.

Podání, které je nutné učinit v průběhu výluky, můžete učinit emailem opatřeným uznávaným elektronickým podpisem odeslaným na elektronickou podatelnu příslušného úřadu.

Děkujeme za pochopení,

Ministerstvo vnitra (správce ISDS), 

Česká pošta, s.p. (provozovatel ISDS)


12.12.2017 Chyba v SSD

Dobrý den,

dnes byla zaznamenána chyba při zobrazování souboru ve spisové službě. Během dnešního dne bude odstraněna. 


12.12.2017 Chyba odstraněna

 Dobrý den,

spisová služba je již funkční. 


16.11.2017 Nastavení prohlížeče pro správnou funkci spisové služby

 

Přílohy:
nastavení prohlížeče internet explorer pro ssd.pdf


13.10.2017 Odstávka Technologického centra Šumperk

 Z důvodu přemístění serverovny je technologické centrum do 15. 10. mimo provoz.


06.09.2017 Výpadek ISDS

Dobrý den,

systém ISDS má momentálně hlášen výpadek funkčnosti bez udání bližších informací.

Bližší informace na www: 

https://www.czechpoint.cz/public/statistiky-a-informace/aktualni-dostupnost-sluzeb/

Nejdou www:
https://www.mojedatovaschranka.cz/


13.12.2016 Odstávka Technologického centra Šumperk

V termínu od 16.12.2016 - 13:00 do 19.12.2016 - 8:00 dojde k reinstalaci a povýšení modulů na Technologickém Centru Šumperk. V této době nebude spisová služba (případně další moduly Gordic) dostupná. 

Pokud v pondělí 19.12.2016 budete mít nějaký problém, tak prosím kontaktujte svého servisního technika. Děkujeme za pochopení.


02.09.2016 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci srpen 2016 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
201608-sumperk.pdf


01.08.2016 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci červenec 2016 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
201607-sumperk.pdf


01.07.2016 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci červen 2016 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
201606-sumperk.pdf


02.06.2016 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci květen 2016 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
sumperk-201605.pdf


02.05.2016 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci duben 2016 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
sumperk-201604.pdf


01.04.2016 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci březen 2016 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
sumperk-201603.pdf


01.02.2016 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci leden 2016 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
201601-sumperk.pdf


03.01.2016 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci prosinec 2015 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
sumperk122015.pdf


31.12.2015 Odstávka Technologického centra Šumperk

V termínu od 1.1.2016 - 14:00 do 3.1.2016 - 22:00 dojde k reinstalaci a povýšení modulů na Technologickém Centru Šumperk. V této době nebude spisová služba (případně další moduly Gordic) dostupná. Také upozorňujeme, že ve Windows XP (podpora byla ukončena 8. dubna 2014) již nebude spisová služba funkční.

Pokud v pondělí 4.1.2016 budete mít nějaký problém, tak prosím kontaktujte svého servisního technika. Děkujeme za pochopení.


02.12.2015 Odstávka Technologického centra Šumperk

Dne 3.12.2015 od 15:30 do 20:00 nebude dostupné Technologické centrum Šumperk (spisová služba, aj.) z důvodu servisu serverů. Děkujeme za pochopení.


01.12.2015 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci listopad 2015 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
112015-sumperk.pdf


02.11.2015 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci říjen 2015 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
201510-sumperk.pdf


29.10.2015 Odstávka Technologického centra Šumperk

Dnes 29.10.2015 od 15:45 do 18:00 nebude dostupné Technologické centrum Šumperk (spisová služba, aj.) z důvodu servisu serverů. Děkujeme za pochopení.


23.09.2015 Technické problémy - Technologické centrum Šumperk - řešení

Dobrý den,
Pokud jste měli od včera problém s prací v modulech Ginis umístěných na Technologickém centru Šumperk, tak nyní by měl být problém již vyřešen.

V případě, že máte problém i nadále, tak prosím volejte hotline 583 430 311.

 


02.09.2015 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci srpen 2015 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
201508-sumperk.pdf


03.08.2015 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci červenec 2015 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
sumperk-201507.pdf


02.07.2015 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci červen 2015 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
sumperk-062015.pdf


01.06.2015 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci květen 2015 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
042015-sumperk.pdf


04.05.2015 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci duben 2015 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
042015-sumperk.pdf


01.04.2015 Odstávka Technologického centra Šumperk

V termínu od pátku 3.4.2015 17:00 do soboty 4.4.2015 24:00 nebude dostupné Technologické centrum Šumperk (spisová služba, aj.) z důvodu povýšení DB serveru na novou verzi.

Děkujeme za pochopení.


01.04.2015 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci březen 2015 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
sumperk.pdf


02.03.2015 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci únor 2015 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.


02.02.2015 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci leden 2015 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
sumperk-02-2015.pdf


05.01.2015 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci prosinec 2014 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
sumperk-201501.pdf


11.12.2014 Nefunkčnost spisové služby - Varování před aktualizací IE11 (kb3008923)

prosíme neinstalujte do odvolání aktualizaci IE11 z 9.12. (kb3008923). Dochází s ní k vážným problémům při provozu spisové služby LK aplikací.

 


04.12.2014 Odstávka Technologického centra Šumperk

V termínu od 5.12.2014 - 15:00 do 7.12.2014 - 22:00 dojde k reinstalaci a povýšení modulů na Technologickém Centru Šumpek. V této době nebude spisová služba dostupná.

V pondělí 8.12.2014 ráno by již mělo být vše funkční. Pokud budete mít nějaký problém, tak prosím kontaktujte svého servisního technika. Děkujeme za pochopení.


01.12.2014 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci listopad 2014 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
201411-sumperk.pdf


03.11.2014 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci říjen 2014 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
201410-sumperk.pdf


01.10.2014 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci září  2014 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
sumperk-201409.pdf


01.09.2014 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci srpen 2014 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
201408-sumperk.pdf


01.08.2014 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci červenec 2014 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
201407-sumperk.pdf


01.07.2014 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci červen 2014 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
201406-sumperk.pdf


23.06.2014 TC Šumperk již plně funkční

Technické problémy byly odstraněny, provoz TC Šumperk je již ve standardním provozu.


02.06.2014 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci květen 2014 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
sumperk.pdf


02.05.2014 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci duben 2014 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
201404-sumperk.pdf


28.02.2014 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci únoru 2014 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
sumperk-02-2014.pdf


13.02.2014 Odstávka TC Šumperk

V termínu od 14.2.2014 - 15:00 do 16.2.2014 - 22:00 dojde k reinstalaci a povýšení modulů na Technologickém Centru Šumperk. V této době nebude spisová služba dostupná.

V pondělí 17.2.2014 ráno by již mělo být vše funkční. Pokud budete mít nějaký problém, tak prosím kontaktujte svého servisního technika.

Děkujeme za pochopení.


03.02.2014 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci lednu 2014 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
2014-01-sumperk.pdf


02.01.2014 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci prosinec 2013 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
sumperk.pdf


02.12.2013 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci listopad 2013 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
sumperk-2013-11.pdf


05.11.2013 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci říjen 2013 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
sumperk-10-2013.pdf


01.10.2013 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci září 2013 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
sumperk092013.pdf


02.09.2013 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci srpen 2013 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
sumperk-08-2013.pdf


02.08.2013 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci červenec 2013 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
sumperk-07-2013.pdf


02.07.2013 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci červen 2013 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
sumperk-06-2013.pdf


03.06.2013 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci květen 2013 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
sumperk-05-2013.pdf


01.05.2013 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci dubnu 2013 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
šumperk 4-2013.pdf


31.03.2013 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci březnu 2013 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
šumperk 3-2013.pdf


01.03.2013 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci únor 2013 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
šumperk 2-2013.pdf


04.02.2013 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci leden 2013 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
1301-sumperk.pdf


30.01.2013 Informace o plánované výluce systému Datových schránek

V návaznosti na plán výluk systému ISDS zasíláme informace o plánované výluce systému Datových schránek v termínu 2.2.2013 od 12:30 hodin do 3.2.2013 15:00 hodin. Po dobu výluky se nebude možné přihlásit do ostrého ani testovacího prostředí Datových schránek!

Oznámení naleznete v přiloženém souboru PDF.

Přílohy:
vyluka13-02-02.pdf


02.01.2013 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci prosinec 2012 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
201212-sumperk.pdf


05.12.2012 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci listopad 2012 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
uprava-externiho-subjektu.pdf
tc-sumperk-1211.pdf


30.11.2012 FAQ - listopad 2012

Mezi nejčastější dotazy patřil za měsíc listopad 2012 dotaz, jak upravit (případně doplnit) údaje u subjektu v kartotéce externích subjektů. Info je v příloze.

Přílohy:
uprava-externiho-subjektu.pdf


20.11.2012 Výpadek internetu

Na TC Šumperk je nečekaný výpadek internetu. O zprovoznění budete informováni.


13.11.2012 Oznámení o plánované výluce služeb ISDS

Výluka v době od 17.11.12 8:00 do 18.11.12 22:00.
Bližší informace v příloze.

Přílohy:
oznámení o výluce 12-11-17.pdf


02.11.2012 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci říjen 2012 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
sumperk-10-2012.pdf


04.10.2012 Prohlášení o shodě elektronického systému spisové služby s Národním standardem

Informační systém spisové služby GlNIS® je vyvíjen a udržován ve shodě s povinnými požadavky aktuální verze Národního standardu pro elektronické spisové služby (NSESS), vydaného na základě zmocnění §70 odst. 2 zákona 499/2004 Sb.

Přílohy:
20121003150704043.pdf
20121003150643460.pdf


02.10.2012 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci srpen 2012 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.   

Přílohy:
protokol-o-predani-tc-sumperk-09-2012.pdf


13.09.2012 Odstávka TC Šumperk

Dnes tj. 13.9.2012 od 15:00 do 15:45 bude plánovaná odstávka technologického centra.
Děkujeme za pochopení.


11.09.2012 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci srpen 2012 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.  

Přílohy:
protokol-o-predani-tc-sumperk-08-2012.pdf


03.08.2012 FAQ - často kladené dotazy

Mezi nejčastěji kladené otázky patřil za měsíc červenec 2012 dotaz, jak odstranit upozornění po přihlášení do aplikace spisové služby. Více informací k této problematice naleznete na záložce FAQ (často kladené dotazy). 


01.08.2012 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci červenec 2012 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
protokol o předání tc šumperk 2012-07.pdf


04.07.2012 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci červen 2012 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
protokol o předání tc šumperk 2012-06.pdf


02.07.2012 FAQ - často kladené dotazy

Mezi nejčastěji kladené otázky patřil za měsíc červen 2012 dotaz, jak vložit a odstranit přílohu dokumentu. Více informací k této problematice naleznete na záložce FAQ (často kladené dotazy). 


29.06.2012 Pozvánka na školení ISZR

Dovolte, abychom Vás pozvali na školení informačního systému ZÁKLADNÍCH REGISTRŮ ISZR, které se bude konat hned v několika termínech, jejichž výčet najdete na tomto portále v "termíny školení". Velký prostor školení bude věnován praktickým ukázkám práce s CzechPoint office.


19.06.2012 Upozornění na výpadek spisové služby

Dobrý den,

od 17 hodin ze středy 20.6.2012 do čtvrtka 21.6.2012 bude povyšován systémový provoz na technologickém centru města Šumperk a všech spravovaných GINIS databázích a to na verzi GINIS 368/468. 

Systém provozu spisových služeb bude opět přístupný nejpozději 21.6.2012 od 7 hodin ráno.

Případné problémy s provozem nové verze prosíme hlásit standartní cestou hotline.

Do přílohy přikládáme aktuální změnový list k nové verzi GINIS 468 SSD.

Děkujeme za pochopení.

Přílohy:
novinky ginis ssl 468.pdf


12.06.2012 Problematika přerazítkování

V souvislosti s informacemi o přerazítkování zveřejněných na stránkách Ministerstva ČR vám dáváme k této problematice na vědomí stanovisko GORDICu, viz. příloha.

Přílohy:
vyjádření k přerazítkování.pdf


12.06.2012 Omezení provozu

Dobrý den,

v úterý 12.6.2012 od 15:30 do 17:00 budou na technologickém centru probíhat úpravy. Z tohoto důvodu může docházet k výpadkům funkčnosti spisové služby, registrů a ekonomiky.

Děkujeme za pochopení.


01.06.2012 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci květen 2012 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
protokol o předání tc šumperk 2012-05.pdf


01.06.2012 FAQ - často kladené dotazy

Mezi nejčastěji kladené otázky patřil za měsíc květe 2012 dotaz, jakým způsobem lze zrušit uzavření spisu. Více informací k této problematice naleznete na záložce FAQ (často kladené dotazy).


04.05.2012 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci duben 2012 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
protokol o předání tc šumperk 2012-04.pdf


03.05.2012 FAQ - často kladené dotazy

Mezi nejčastěji kladené otázky patřil za měsíc duben 2012 dotaz, jakým způsobem lze změnit přístupové heslo do datové schránky. Více informací k této problematice naleznete na záložce FAQ (často kladené dotazy).


06.04.2012 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci březen 2012 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
protokol o předání tc šumperk 2012-03.pdf


03.04.2012 Pozvánka na školení

Zveme Vás na průřezové školení spisové služby, které pořádáme 14. dubna 2012. Náplní školení bude základní i rozšířená práce se spisovou službou a informace o novinkách, které nás čekají v roce 2012. Rovněž bychom Vám rádi nabídli i školení základní obsluhy spisové služby nejen pro začátečníky pořádané dne 24. dubna 2012. Obě školení se uskuteční v učebně firmy ASI informační technologie v Mohelnici a bude vás jimi provázat pan Mgr. Jaromír Filip. V případě zájmu se můžete na školení přihlásit na tomto portále v sekci "termíny školení".


02.04.2012 FAQ - často kladené dotazy

Mezi nejčastěji kladené otázky patřil za měsíc březen 2012 dotaz, jak vytisknout (případně uložit) obálku datové zprávy. Více informací k této problematice naleznete na záložce FAQ (často kladené dotazy).


26.03.2012 Omezení telefonické podpory v pátek 30.3.2012

Dne 30.3.2012 je v místě firmy plánováno přerušení dodávky elektřiny, a to od 8:00 do 15:00 hodin. Z tohoto důvodu vás žádáme, abyste se se svými případnými dotazy obraceli přímo na naše pracovníky prostřednictvím mobilních telefonů. Provoz aplikací nebude nijak narušen.

Děkujeme za pochopení.


12.03.2012 Pozvánka na školení

 Zveme Vás na seminář "Obec jako plátce DPH v praxi", které pořádáme 5.4.2012 v kulturním domě v Šumperku. Seminář povede daňová poradkyně Ing. Alena Jendřejková. V případě zájmu se můžete na školení přihlásit na tomto portále v sekci "termíny školení", kde se rovněž dozvíte i podrobnější informace o náplni školení.


08.03.2012 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci únor 2012 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru. V případě zájmu tak můžete nahlédnout do činností, které se na serveru technologického centra provádějí.

Přílohy:
protokol-o-predani-tc-sumperk-2012-02.pdf


07.03.2012 FAQ - často kladené dotazy

Mezi nejčastěji kladené otázky patřil za měsíc únor 2012 dotaz na vypravení dokumentu prostřednictvím informačního systému datových schránek. Více informací k této problematice naleznete na záložce FAQ (často kladené dotazy).


09.02.2012 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci leden 2012 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru.

Přílohy:
protokol o předání tc šumperk 2012-01.pdf


02.02.2012 FAQ - často kladené dotazy

Mezi nejčastěji kladené otázky patřily za měsíc leden 2012 dotazy na příručky a různé pomocné funkce ve spisové službě. Více informací k této problematice naleznete na záložce FAQ (často kladené dotazy).


20.01.2012 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci prosinec 2011 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru.

Přílohy:
protokol o předání tc šumperk 2011-12.pdf


18.01.2012 Matrika - nová statistická hlášení o úmrtí a manželství

Pro rok 2012 došlo ke změnám ve statistických hlášení o úmrtí a manželství. Tyto nové verze sestav byly nahrány do seznamu šablon, které se v modulu Matrika používají.


16.01.2012 Pozvánka na školení

Zveme Vás na průřezová školení ke spisové službě, která pořádáme 7.2.2012 v učebně naší firmy v Mohelnici a 16.2.2012 v hlavní budově městského úřadu Lanškroun (2. patro). Náplní školení bude základní i rozšířená práce se spisovou službou a informace o novinkách, které nás čekají v roce 2012. Jako lektor vystoupí pan Mgr. Jaromír Filip. V případě zájmu se můžete na školení přihlásit na tomto portále v sekci "termíny školení".


11.01.2012 Plánovaný výpadek

V pátek dne 13.1.2012 od 14:00 budou probíhat úpravy na technologiích sloužících pro připojení TC ORP k internetu z důvodu zvýšení úrovně zabezpečení provozu. Od 14:00 bude tedy mimo provoz veškerý odchozí i příchozí provoz na TC ORP Šumperk. Servisní práce by měly být dokončeny, pokud nedojde k neočekávaným komplikacím, cca kolem 20:00. Děkujeme za pochopení.


11.01.2012 Založení nového roku v modulu Matrika

V souvislosti s novým rokem je potřeba v programu Matrika upravit knihy manželství, úmrtí a narození pro rok 2012. Podrobný návod k této problematice naleznete v příloze.

Přílohy:
přechod na nový rok v modulu mtk.pdf


02.01.2012 Pozvánka na školení

Zveme Vás na akreditovaná školení E-Government v praxi úředníka, které pořádáme ve dnech 24.1.2012, 9.2.2012 a 23.2.2012. Cílem vzdělávacího programu je praktické řešení problémů a dokonalejší využití prvků elektronizace územně samosprávných celků. Program je zaměřen na CZECH Point a datové schránky, datové formáty a konverze dokumentů, elektronický podpis a časová razítka, inteligentní formuláře 602 a zabezpečenou webovou komunikaci. Jako lektor vystoupí pan Mgr. Jaromír Filip. V případě zájmu se můžete na školení přihlásit na tomto portále v sekci "termíny školení".


02.01.2012 FAQ - často kladené dotazy

Mezi nejčastěji kladené dotazy patřil za měsíc prosinec 2011 dotaz, jak zapsat identifikační číslo datové schránky, aniž by se muselo použít vyhledávání v systému ISDS podle názvu organizace. Více informací k této problematice naleznete na záložce FAQ (často kladené dotazy).


23.12.2011 Provedena kontrola SSD pro přechod na rok 2012

Na všech databázích technologického centra byla provedena kontrola zapnutí funkce automatického nastavování sybsystému SSL, a to přímo v procesu vazby tvorby nového roku v návaznosti na použité spisové deníky. Znamená to tedy, že od 1. ledna 2012 se bude ve spisové službě generovat nové číslo jednací v podobě XXXX 1/2012.


22.12.2011 Učiněné změny v parametrech spisové služby

Byly provedeny změny v nastavení parametrů spisové služby, kdy bylo například všem databázím povoleno ručně zadávat ID datové schránky, odvyřídit dokument a spis apod. V nastavení parametrů jsme čerpali ze zkušeností provozu technologických center a požadavků zákazníků na funkčnosti spisové služby.


15.12.2011 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci listopad 2011 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru.

Přílohy:
protokol o předání tc šumperk 2011-11.pdf


07.12.2011 FAQ - často kladené dotazy

Mezi nejčastěji kladené dotazy patřil za měsíc listopad 2011 dotaz, jestli lze zrušit vyřízení dokumentu kvůli nutnosti dopsání nebo opravy údajů. Více informací k této problematice naleznete na záložce FAQ (často kladené dotazy).


06.12.2011 Pozvánka na školení

Dovolujeme si Vás pozvat na školení Pomocný analytický přehled - PAP, které se bude konat 19. prosince 2011 v Šumperku. Jako lektor vystoupí pan Jiří Ferbínek. Školení se bude věnovat metodice PAP, rozboru účetní věty, návrhům účtování, postupu implementace PAP aj. V případě zájmu se můžete na školení přihlásit na tomto portále v sekci "termíny školení".

Přílohy:
pap statistiky.doc


21.11.2011 Pozvánka na školení

Zveme Vás na průřezová školení ke spisové službě, která pořádáme ve dnech 15.12.2011, 12.1.2012 a 17.1.2012 v učebně naší firmy v Mohelnici. Náplní školení bude základní i rozšířená práce se spisovou službou a informace o novinkách, které nás čekají v roce 2012. Jako lektor vystoupí pan Mgr. Jaromír Filip. V případě zájmu se můžete na školení přihlásit na tomto portále v sekci "termíny školení".


16.11.2011 Pozvánka na školení

Dovolujeme si Vás pozvat na odborné školení v rámci tématu: Roční účetní závěrka r. 2011 a  metodické problémy ÚSC, které se bude konat 14. prosince 2011 v Olomouci. Jako lektorka vystoupí paní Ing. Ludmila Juráková. Cílem školení bude podrobně probrat problematiku ke stále novým změnám v účtování, a to především na základě vašich dotazů a námětů. V případě zájmu se můžete na školení přihlásit na tomto portále v sekci "termíny školení".

Přílohy:
ucr závěrka.doc


11.11.2011 Rekapitulace činností hotline na technologickém centru Šumperk

K měsíci říjen 2011 je zveřejněna monitorovací zpráva, ve které jsou zaznamenány výkony a statistiky související s prací na technologickém centru.

Přílohy:
protokol o předání tc šumperk 2011-10.pdf


02.11.2011 FAQ - často kladené dotazy

Mezi nejčastěji kladené dotazy patřil za měsíc říjen 2011 dotaz, jakým způsobem lze vyřizovat dokumenty vložené ve spise. Více informací k této problematice naleznete na záložce FAQ (často kladené dotazy).


19.08.2011 Metodický návod týkající se digitalizace dokumentů

Byl vydán metodický návod č. 1/2011 ředitele odboru archivní zprávy a spisové služby MV, který upřesňuje technické parametry a požadavky při digitalizaci dokumentů v digitalizačních centrech, viz. příloha.

Přílohy:
metodický návod ředitele odboru archivní zprávy a spisové služby mv.pdf


15.08.2011 Nabídka el. podatelny a el. podacího poštovního archu

Dobrý den,

zasíláme Vám nabídku na úpravu a rozšíření služeb Spisové služby SSD, ve které nabízíme možnost generování souboru elektronického podacího poštovního archu a zprovoznění elektronické podatelny, jejímž úkolem je usnadnit provádění právních úkonů prostřednictvím moderních informačních technologií a prostředky dálkového přístupu. Detailnější informace se dozvíte v přiložené objednávce.

V případě Vašeho zájmu, prosíme o vrácení podepsané nabídky.

Přílohy:
produktový list rozšíření ssd obce epa,epd.doc


28.07.2011 Upozornění na plánovaný výpadek

Na pátek 29.7.2011, od 20:00 do 24:00 hodiny, je plánován výpadek spisové služby a registrů z důvodu údržby serveru.


Copyright © 2020 Užitečnýweb tvorba webových stránek a SEO